Dag 8 en 9

1 juni 2014 - Langenargen, Duitsland

Zo lieve mensen,na een heerlijk ontbijt met de familie Mooi zijn wij weer verder gefietst,blijkbaar niet onze dag 3 keer verkeerd gereden,best pittige route met Swabische Alp erin ik heb twee keer een stukje gelopen maar er over heen was ik.Aan gekomen in Sigmaringen bleek het daar redelijk druk te zijn dus niet eenvoudig om slaapplaats te krijgen,uiteindelijk in een appartementje geslapen spik splinter nieuw keurig voor elkaar,alleen geen ontbijt en ja vandaag was zondag dus ook geen bakker open,dus maar in het hotel waar we gegeten hadden gevraagd of we konden komen ontbijten gelukkig geen prbleem.Dus vanochtend weer met bol buikje op de fiets twee bananen in de tas en ja verder zien we wel.Na ruim twee uur gereden te hebben helaas nog geen koffie tent ofzo gezien,volgens Martin bij volgend dorp dan mNaaar even van route af twee km met klein klimmetje(!!)dat ter

wijl ik vanochtend al zei geen klim benen te hebben vandaag maar ja de koffie lonkte,boven aan gekomen gasthof binnen helaas zegt chef gesloten vandaag.....balen,maar gelukkig komt er een aardige dame uit de keuken die zegt chef ik ben er toch nog ik maak wel koffie God zei dank wat kan koffie met kuche (zo oud als peerd van christus)toch lekker zijn.Toen dachten we een stukje af te steken maar we hadden geen mazel,een stuk omhoog gelopen door bos uiteindelijk weer op goede route ,maar hadden beter gewoon terug kunnen rijden achteraf praten is makkelijk,daarna eigenlijk heel veel gedaald mooi zonnig en Bodensee in verschiet ook weer een Zepplin in beeld daar kun je hier een rond vlucht mee maken blijft een mooi gezicht .Onze route eindigde op een zon overgoten terras met uitzicht op Bodesee op de achtergrond bergen met sneeuw wat wacht ons........

Lieve groetjes

1. Ton van Lent:
    1 juni 2014
    Hoy luitjes het wordt nu wat zwaarder. Dan maar wat minder kilometers.
    Hopen dat het weer goed blijft.
    Verder veel succes met de volgde kilometers en kalmpjes aan.
    Tot schijfs.
    Ria en Ton
  2. Irma:
    1 juni 2014
    Wat een avonturiers zijn jullie! ! Leuk om het te volgen, en al bij de Bodensee!! Veel succes de komende dagen! Lieve groet! !!
  3. Bets:
    Hoi Luitjes
    wat een zwaar dagje hebben jullie achter de rug jullie zijn wel avonturiers maar jullie houden ons aardig o de hoogte heel leuk hopen dat jullie vandaag meer geluk hebben heel veel succes

groetjes xxx
  4. Gerda:
    Ja, ja, wast zeg ik nu altijd: Regel 1 niet van het pad afwijken
    (tenzij de route is bewegwijzerd)!!!!!! Maar ja dat leren jullie waarschijnlijk snel. Goed bezig zijn jullie wel. De klimmetjes neem je er maar bij al is het maar voor de afdalingen die er na komen. Veel plezier en hou vol. En ja honger maakt rauwe bonen zoet dat blijkt maar weer. Groetjes uit Herveld en tot lees! X Gerda.
  5. Rob:
    2 juni 2014
    Jullie doen het top daar, en kan me voorstellen dat het soms ook even tegenzit. Vond het bere gezellig om samen even de sfeer te proeven in het Duitse. Sterkte en geniet ervan!!!!