Dag 10

2 juni 2014 - Feldkirch, Oostenrijk

Ja vandaag nog even langs de Bodensee gereden een stuk wat we vorig jaar ook al gereden hadden,maar na Bregenz een nieuw stuk vooral vlak(gelukkig)want mijn bovenbenen willen nog niet echt meewerken aan klim partijen.Nog steeds niets te klagen over het weer ik durf het bijna niet meer te melden,vandaag op de fiets voelde ik nattigheid vallen,maar weer niet genoeg voor het stof,gelukkig.Eenmaal aangekomen in hotel en gedoucht te hebben vroeg gestopt,idd een buitje gehad .Morgen kort stukje 25 km naar Bludenz,dan overmorgen ik met de trein ,en Martin de Arlberg pas ,we zien elkaar dan weer in St.Anton ,maar eerst morgen maar weer zien.

Zo jullie weten weer hoe het ervoor staat  Ajuus

1. Mireille:
    2 juni 2014
    Sorry ik moet toch even wat te zeuren hebben... je hebt volgens mij een dag overgeslagen? Volgens mij berekening is het vandaag dag 11? Maar ook ik kan het fout hebben. Misschien iets voor morgen om naar te kijken als jullie een klein stukje moeten. Maar al met al vind ik het knap en kan ik me voorstellen dat niet alle klimmetjes even prettig zijn. Pa zal het allemaal wel makkelijker af gaan, maar laat je niet op de kop zitten. Zo heel verhaal. Dikke knuffel..
  2. Annie en Huub:
    Hallo Martin Jolande,
    Wat fijn dat het goed gaat en jullie de kinderen hebben gehad was dat een verrassing ?, wij hopen dat alles zo mag blijven , maar je zal de K M in je benen wel voelen , kanjers succes
    Lieve groetjes van ons.
  3. Ton van Lent:
    Hallo Martin en Jolande,
    Het is wel te hopen dat het droog blijft, het wordt met regen
    wel zwaarder om de bergen over te komen. Goed Jolande dat je beslist heb om de zware klim niet temaken, laat dat maar
    aan de bergeit Martin over.
    Veel succes en rustig aan.
    Veel liefs van Ria en Ton.
  4. Gerda:
    2 juni 2014
    Ha Mireille, kijk even bij alle reisverhalen, er is wat geschoven met dag 2 dus de volgorde klopt niet maar er is wel iedere dag geschreven of eenmaal in de 2 dagen.
    Jolan en Mart, in 11 dagen naar Oostenrijk, ik doe het jullie niet na. Doe het wel kalm aan, overfiets jullie niet. Een rustdag inlassen misschien, gewoon even rondkijken in St. Anton want daar ga ik in september met de auto naar toe. Dan kunnen jullie mij vast vertellen waar de leuke kroegen zitten.
    De weergoden zijn jullie goed gestemd. Houden zo. Ik zag vandaag sneeuw boven op de bergen in Frankrijk dus in de hoge delen van Europa is het koud. Jullie hebben toch wel warme kleding bij je niet waar? Anders maar gewoon keihard fietsen dan blijven jullie wel warm. Succes morgen Mart en Jolan rust maar even dat is goed voor je bovenbenen. X Gerda.
  5. Mireille:
    3 juni 2014
    Hallo Gerda, ik heb nog even terug gekeken en je hebt gelijk. Op de computer was het makkelijker terug kijken dan op een klein beeldscherm op je telefoon. Dus het klopt allemaal. Het is gewoon leuk om het te lezen en om niks te missen van hoe het gaat. Groetjes Mireille