Dag 11

3 juni 2014 - St Anton, Oostenrijk

Zo ook vandaag liep weer anders als we vooraf bedacht hadden.Eenmaal weer op de fiets waren we snel in Bludenz half elf en erg mooi weer ja zei Martin ik kan ook nu gaan fietsen hadden net vooraf het treinstation verkend en kaartje gekocht voor morgen moest ivm een fiets meenemen,maar eenmaal aan de koffie en ht mooie weer besloot Martin van de Arlbergpasover te willen,ok snel actie tassen over gepakt enz.en daar ging hij.Ik toch wel bezorgd of het goed zou gaan.Maar ja hij is een grote jongen,ik terug naar station kaartje probren om te ruilen voor vandaag half drie,werd niet moeilijk over gedaan.En toen wachten van half twaalf tot half drie,gelezen op TAB.Toch handig .Martin smste gelukkig wel onderweg.Ik was om kwart voor vier in St Anton  en Martin om half vijf ik had inmiddels een pension gevonden,Martin had onderweg een buitje gehad ,Het dorp barst hier van de hotels en pensions maar meer gesloten als open.Er bleek dus ook maar 1 restaurant open maar dat was ook genoeg,buikje weer vol,op naar een nieuwe dag.Dag vogels,dag bloemen dag mensen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mireille:
    3 juni 2014
    Haha echt een actie van Pa. Wat ik nu mee kan pakken ook qua weer, dat moeten we doen. Maar ook deze dag is weer goed gegaan ondanks dat jullie even gescheiden van elkaar. waren. Op naar de dag van morgen ben benieuwd waar jullie dan uit komen. Lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag. Xx
  2. Irma:
    3 juni 2014
    Die martin, goed gedaan joh!! Lekker ef bijtanken nu!! Succes verder! Gr Irma en Frans
  3. Gerda:
    3 juni 2014
    Goedenmiddag want dat zal het wel zijn als jullie dit lezen. Oostenrijk al weer en de tweede pas bedwongen. Jullie zijn net een locomotief, starten, rijden en gewoon doorgaan. Rusten is voor oude mensen. Hopelijk was de bui vanmiddag de laatste zo niet dan maar gewoon pakken zo die valt. Veel plezier voor morgen en we lezen wel weer hoe het gaat. Rome, here the come. X Gerda.
  4. Bets:
    Hallo Luitjes
    Die martin straks thuis moet die nog afkicken van al dat fietsen
    maar ik vind het wel knap wat jullie allemaal doenveel fiets plezier maar weer tot de volgende keer
  5. Marianne:
    Hoi Jolande en Martin,
    Stoer van jullie deze fietstocht. Hopelijk blijft het droog want dat fiets toch veeeeel plezierige. Groetjes Marianne eb Chris.
  6. Rob:
    4 juni 2014
    Strakke actie Martin, wat je gehad hebt nemen ze je niet meer af. Jolan, voor jou een welkome rustig dagje toch!