Dag 12

29 mei 2018 - Cluny, Frankrijk

Na een heerlijke nacht slapen,we lagen al om kwart voor tien in bed en schrokken om tien voor acht wakker.Ik had gedurende de nacht al gehoord dat het regende,en idd we zijn met regenkleding aan vertrokken om kwart voor negen.Tegen half elf was het weer droog dus regenkleding uit  en verder goed weer gehad.Eerst een lang stuk door bos gefietst werd wel saai.Daarna een fiets pad door de wijngaarden van de bourgogne,was erg mooi.Er werd hard gewerkt.Mooi om te zien was dat tegen twaalf uur alle mensen naar de auto’s gingen en iedereen een kant uit reed.Op naar het eten,tegen half een was er geen auto meer te zien in de wijngaarden.Later op een fietspad gekomen,Voie Vert en dat doorgereden tot Cluny.108 km.De laaste 7 km waren voor mij wel een beetje moeilijk.Zere lies.We hebben weer een Bed en breakfast.Nu in een heel erg oud pand in Cluny.Keurige kamer.We zijn niet heel erg blij met de route beschrijving,maar ja helaas pindakaas.Tot later.

1. Gerda Derksen:
    29 mei 2018
    Goedenavond, leuk om weer foto's te zien. Wat is die grote pomp? De lucht ziet eruit zoals bij ons een paar uur geleden. Morgen weer mooi weer, daar gaan we voor. Mooie b&b zo te zien. De druiven zijn nog klein. Er moet toch een keer zon komen! Slaap lekker en tot de volgende blog. Fiets niet te hard morgen anders moet je straks afhaken en dat zou jammer zijn. XX Gerda.
  2. Bettien:
    Mooie plaatjes hoor! :)
    Groetjes en heb het goed samen!
    Bettien
  3. Ton van Lent:
    30 mei 2018
    Wij hebben gisteren een hele warme dag gehad en als slotstuk fikse onweer met stort regen.
    Dus jullie hebben niet alleen de regen, en nog iets niet te hard fietsen anders heb nog tij over om ook terug te fietsen. Veel zon en weinig wind toegewenst, Ton en Ria
  4. Bets:
    30 mei 2018
    Mooie plaatsjes jammer dat je met regen moet starten dat fiets nooit zo lekker maar verder hebben jullie nog aardig weer en net war de rest zeg fiets niet te hard geniet er nog lekker van fijne fiets tocht vandaag groetjes
  5. Annie en Huub:
    30 mei 2018
    Zo te lezen hebben jullie het enorm naar jullie zijn.
    Mooie plaatjes.