Dag 13

30 mei 2018 - Villefranche-sur-Saône, Frankrijk

Vanmorgen uit cluny vertrokken, toen we weggingen kwam Martin er achter dat hij zijn zonnebril kwijt was, BALEN. Voor hem zeker, maar ja terug gereden naar brasserie waar we gezeten hadden maar helaas. Niet gevonden. Op weg eerste stuk weer op af, stijl en lastig. Door Europa's grootste fietstunnel gereden. Daarna weer door de wijngaarden.,fout gereden waardoor veel mooie uitzichten gezien over veel wijngaarden maar ik best veel omhoog gelopen. Boven in Fleurie zowaar de eerste kerk die open was. Even binnen geweest.
Verder kwamen we weer op pad langs de Saone. Het werd donkerder en dreigde naar regen. Gelukkig geen regen of onweer gehad. Hotel in villefrance sur Saone. Hier na rijp beraad besloten om morgen. Lyon te gaan bezoeken.
Foto's komen later. Gr Martin en jolande

1. Gerda Derksen:
    31 mei 2018
    TWEEDE KEER: balen van de bril maar koop een nieuwe als er zon komt. Verstandig dat jullie Lyon gaan bezoeken, even blik op iets anders. Lekker lopen/fietsen, kijken en terrasje pakken. Overmorgen weer fris op de fietsen. Groetjes en kus Gerda.