Dag 13

30 mei 2018 - Villefranche-sur-Saône, Frankrijk

Vanmorgen uit cluny vertrokken, toen we weggingen kwam Martin er achter dat hij zijn zonnebril kwijt was, BALEN. Voor hem zeker, maar ja terug gereden naar brasserie waar we gezeten hadden maar helaas. Niet gevonden. Op weg eerste stuk weer op af, stijl en lastig. Door Europa's grootste fietstunnel gereden. Daarna weer door de wijngaarden.,fout gereden waardoor veel mooie uitzichten gezien over veel wijngaarden maar ik best veel omhoog gelopen. Boven in Fleurie zowaar de eerste kerk die open was. Even binnen geweest.
Verder kwamen we weer op pad langs de Saone. Het werd donkerder en dreigde naar regen. Gelukkig geen regen of onweer gehad. Hotel in villefrance sur Saone. Hier na rijp beraad besloten om morgen. Lyon te gaan bezoeken.
Foto's komen later. Gr Martin en jolande

1. Bets:
    30 mei 2018
    DAT IK BALEN VAN DE ZONNEBRIL HIER IK HET OOK DROOG GEWEEST NOG WEL WARM MORGEN SUCCES IN Lynn en hopen op goed weer groetjes
  2. Gerda Derksen:
    30 mei 2018
    Ja echt jammer van de bril maar er zijn meer brillen in de wereld. Koop gewoon een andere als er zon komt. Verstandig om Lyon te bezoeken, even de blik op wandelen en kijken, lekker op een terrasje relaxen. Overmorgen weer fris op de fiets. We wachten geduldig op de foto's. Welterusten voor straks of voor morgenavond. XX Groetjes Gerda.
  3. Ton van Lent:
    31 mei 2018
    Zonnebril kwijt, maar ja ik heb al een keer eerder laten weten, de spullen netjes houden. Niet luisteren hoor!!! Maar geniet nu maar weer van de omgeving en veel plezier in Lyon. Groetjes Ria en Ton.