Dag 11

28 mei 2018 - Saint-Nicolas-lès-Cîteaux, Frankrijk

Zo net even de stand opgenomen wij hebben vanaf Wageningen nu al 961 km gefietst.
Vanmorgen vertrokken toen het fris was uiteindelijk toch maar sinds vertrek uit Eindhoven weer een vest aan gehad, rond de middag lichte regen, later weer zo'n en warm. Dus daar klagen we niet over. Helaas is het internet niet snel genoeg om jullie van foto's te voorzien, maar wat in het vat zit verzuurd niet. Gisteren dus in een chateau geslapen en gegeten. Martin mocht niet in zijn drie kwart broek de eetzaal in. Ik weet niet of ik het al verteld had. Vandaag beland in een bed en breakfast. Gisteren had martin op internet gekeken 2 restaurants dus eten hoeft geen probleem te zijn. Maar helaas 1 niet gezien de andere kon je alleen s'middags warm eten. Balen dus, maar weer zijn we gered door de gastheer, heeft voor ons wat klaar gezet in koelkast als we eten wilde konden we het pakken een stokbroodje en dienblad met borden en bestek werd bij ons op tafel in de tuin gebracht. Wij naar de koelkast. Goed geregeld bord met salade. Twee stukken meloen, voor elk drie stukjes heerlijke kaas. Twee stukken paté in deeg. En nog es twee plakken vlees in gelei. Lekker op gegeten in de zon. Nou ik denk dat het plaatselijke restaurant het zeker niet beter had gedaan. Zo dat was het weer. Groet uit St-Nicolas-les-Citeaus

1. Ineke:
    28 mei 2018
    Dat klinkt toch geweldig , bofkonten . Morgen weer lekker tegenaan. 😘 Liefs uit de Radboud 🤣😝.
  2. Ton van Lent:
    28 mei 2018
    Als ik het zo lees dan wordt er veel gegeten, kijk wel uit want het fietsen wordt dan wel zwaarder.
    Maar ga zo door en hopen dat het weer goed blijft. Hier is het te warm om nog overeind te komen.
    Groetjes Ton en Ria.
  3. Annie en Huub:
    28 mei 2018
    Hallo fietsfanaten wij volgen jullie alle dagen en denken dat het geweldig moet zijn om alle dagen te kunnen genieten van de natuur en rust. Geen stress op de snelweg maar lekker in alle rust van alles kunnen genieten. Tot het volgende verslag van jullie bijzondere tocht.
  4. C.smit:
    28 mei 2018
    Dat gaat de goede kant op steeds zuid elijker en warmer natuurlijk af entoe eenlekkere douch en lekker eten Het ga jullie goed tot weder horen gr Jans en Kees
  5. Gerda Derksen:
    29 mei 2018
    Goede morgen, vandaag de 1000km! Ik moet er niet aan denken! Ik fiets graag maar dat vind ik wel een beetje ver! Mooie dag vandaag jullie. hopelijk geen regen maar ook niet zo warm als hier, wij gaan nog voor een dagje 30 graden. Vanmiddag onweer hier en dat is ook niet zo fijn. We wachten alles maar af. Pas op jullie met onweer, op tijd schuilen. Fijne dag vandaag en tot het volgende reisverslag. PS. Gefeliciteerd met jullie zwager Chris! Neem er straks maar een borreltje op! Groetjes Gerda.
  6. Bets:
    29 mei 2018
    hallo jongen lui zo te lezen gaat het echt goed met jullie ik doe het jullie niet naar zoveel kilometers nu over de 1000 km ik hoop voor jullie dat het weer goed blijf nog een fijne dag en tot het volgende verslag groetjes