Dag 10

27 mei 2018 - Rigny, Frankrijk

Zo weer een verhaal en de foto's volgen. Vanmorgen vertrokken na een heerlijk ontbijt bij onze Duitse gast vrouw. Zeer aan te raden deze overnachtings plek. Eerst begonnen met wat klimmetjes en daarna heerlijk langs de oever van de saone. Ook stukjes kanaal waar zelfs twee kanaal tunnels. De eerste is gegraven in 1832 en was klaar ergens in 1886. Toch indrukwekkend. Vanmorgen zag het nasr regen uit gelukkig heel weinig bijna niets gehad. Wel bewolkt maar prima temperatuur dus weer een TOP dag.
Lekker geluncht onderweg heerlijk zo'n rust en alleen vogels die je hoort fluiten. Uiteindelijk gestopt om te slapen op een bijzondere plek. Mede mogelijk gemaakt door sponsering. Ha ha.Voor het eerst eigenlijk voortreffelijk gegeten in frankrijk. Op naar wat morgen ons brengt foto's volgen als ik

1. C.smit:
    27 mei 2018
    We blijven jullie volgen gr Jans en Kees fijn dat het nog goed weer is 😎😎🏅🥉
  2. Gerda:
    28 mei 2018
    Zo daar was ik weer, jullie schieten aardig op en het fietsweer is blijkbaar uitstekend. Houden zo! Hier is het weer ook prima maar aan de hete kant om wat te doen maar mij horen jullie niet klagen! Het is inderdaad zo dat er op de fiets meer tijd is om van vogels en mooie uitzichtjes te genieten. Tot de volgende keer maar weer! Xx Gerda.