Dag 9

26 mei 2018 - Melincourt, Frankrijk

Ja wat gaat de tijd toch snel!De eerste week zit er al weer op.Nog even een vergeten iets,in onze studio in Douzy stonden 2 twwepersoonsbedden.Ik had er 1 gemeden zodat dat nette bleef.Martin ging er na het slapen op zitten op het voeten eind en KRAAK,de lattenbodem aan het voeten eind er onder uit.........Vandaag dachten we vroeg te vertrekken kant en klaar voor het ontbijt om tien over zeven,gister avond gekeken uitchecken van 7uur.Maar helaas alles gesloten konden niet eens bij onze fiets.Dus maar weer naar boven op bed gelegen ontbijt vanaf 8 uur.Gelukkig viel de warmte tijdens fietsen mee , begonnen met wat stijgingen maar we werden beloond met prachtig uitzicht over de Vogezen.Toen over een jaagpad langs een kanaal,en natuurlijk het venijn in de staart toch weer op en af op het eind.Martin had een appartement geboekt in Melincourt.Prachtig zelden zo mooi iets en kompleet gezien.Kruiden in keuken la olie en azijn op aanrecht,koffie en thee in de voorraadbussen TOP.Maar helaas wij hadden geen boodschappen gedaan,op onze vraag waar er een restaurant was,7km in een dorp verderop.Aan mijn gezicht zag ze waarschijnlijk dat ik dat niet meer zag zitten.Toen bood ze aan om Mij te rijden naar een supermarkt zodat ik wat boodschappen kon doen ,SUPER aardig.Dus hebben we heerlijk buiten in de tuin gezeten met een wijntje en een kaasje,echt genietenv.Daarna lekker gekookt en gegeten.Het zijn Duitse eigenaars.Vandaag 75 km gereden morgen weer wat meer.Vandaag langs het kanaal een Duitse fietser tegen gekomen.Gisteren een Duitse jongeman die we al es heen en weer hadden zien fietsen,bleekwater hij met Google Maps reed en af en toe zijn GPS kwijt was en dus ook de weg.Zo verder weinig te melden,alllemaal fijn weekend verder.

1. Bettien:
    26 mei 2018
    Zooo, dat schiet best op, een weekje op de fiets en nu al ter hoogte van Zwitserland?! (Ff opgezocht hoor;)) Een vakantie op de fiets is het ultieme gevoel van vrijheid....heerlijk, geniet! Groetjes uit warm Wageningen, Bettien
  2. Ineke:
    26 mei 2018
    Beter kan een mens het toch niet hebben 😃😃😃. Morgen weer een heerlijke dag toegewenst . 😘Ineke .
  3. C.smit:
    26 mei 2018
    Goed gedaan jullie het is me wel een avontuur zeg geweldig vinden we dat tot de volgende keer groetjes Jans en Kees klasse
  4. Bets:
    27 mei 2018
    Zo jullie gaan wel hard maar jullie genieten ook en was het eten lekker nog een fijne fietstocht
  5. M.H.:
    27 mei 2018
    Dat gaat lekker luitjes!!
    Veel fietsplezier nog!!