Dag 7 en 8

25 mei 2018 - Charmes, Frankrijk

Marre was een bijzonder hotel zo als jullie op de foto’s zien.Na weer een goede fiets dag zonder problemen lekker geslapen,en voor het ontbijt door een oud manneke ontvangen met hand kus en de vraag wat we wilden drinken bij het ontbijt koffie thee of witte wijn?Lachen ontbijt met pannenkoekjes croissant en stokbrood,Martin blij.Weer op de fiets,de weersvoorspelling was niet denderend,veel regen en onweer.Plan was klaar om evt.in Verdun op de trein naar Toul te gaan,maar niets geen slecht weer toen we wakker werden.Op naar Verdun! Heerlijk weer en verder naar Toul,later op de middag toch een onweersbui die we aanzagen komen op tijd in bushokje.Daarna weer heerlijk weer.In Toul wilde we na het eten,om half negen nog even ergens op terrasje koffie doen.Helaas niet meer mogelijk alle terrassen werden opgeruimd,Bij het restaurant waar we gegeten hadden wilde we geen koffie ,maar toch maar met hangende pootjes terug.Toch aan de koffie daar.Het hotel wat we hier geboekt hadden konden via een automaat in de hal zelf inboeken,kaart voor kamer uit automaat.Is is wat anders.Vandaag erg warm een beetje veel langs grote weg gefietst.We zijn verwend doordat we nog weinig zo hebben hoeven fietsen.Aangekomen in Charmes erg warm vandaag.Morgen ook weer volgens het weer bericht.

Groetjes jolan

1. Ton van Lent:
    25 mei 2018
    Kamer uit de automaat, klein kamertje dan of viel dat toch nog mee.
  2. C.smit:
    25 mei 2018
    Tegenwoordig is alles uit de automaat zelfs een kamer We blijven jullie volgen succes groetjes Jans en Kees
  3. Bets:
    26 mei 2018
    Dat is dan wel een heel klein kamertje fijn dat het goed gaat jullie krijgen de groette van de Diny en jos en nanet verder veel fiets plezier en mooi weer groetjes bets
  4. Ineke:
    26 mei 2018
    Heerlijk toch ontvangst met een handkus 😃. Wally kent dat wel hotelkamer uit de automaat 😝. Fijne dag weer 🚵🏽‍♀️.