Dag 12

4 juni 2014 - Pfunds, Oostenrijk

Zo vandaag was echt een makkie vanaf St Anton  heerlijk naar beneden,merendeel dalen en met weinig moeite 60 km verder gekomen,om half drie aan beland in Pflunds de opstap plaats voor mij voor de bus over de Rhesen pas.rustige middag gehouden wat gewandeld,weinig in stadje te beleven.Mooie slaap plek gevonden met de naam Frienhof Schone Aussicht,en idd aan alle kanten mooi uitzicht,heel apart bij binnenkomst  krijg je een kaartje wat je gebruikt  aan drinken zelf opschrijven,als er niemand in de buurt is gewoon zelf achter de bar pakken.En ook zo met koffe end.Echt een groot ding hier maar wel gezellig.Vandaag hebben we zowaar heel even onze regenjas aangehad voor nog geen twintig minuten maar het werd niet serieus hoewel dat wel voorspeld was,gelukkig overbodige voorzorg maatregel.Morgen voor Martin de Rhesenpas voor mij eenkkrt bus reisje.

Slaap lekker allemaal

1. Ton van Lent:
    4 juni 2014
    Hallo Jolande en Martin
    Het weer blijft aardig goed en als wij het zo lezen gaat het allemaal voorspoedig en zonder motor(fiets)pech.
    Worden de pootjes van de berggeit nog gemasseerd?
    Veel succes en groetjes Ria en Ton
  2. Bep van Lent:
    Hallo Jolanda en Martin,
    Ik heb jullie mailtje gekregen, de Fotos al bekeken, wacht nu op meer en zou het liefs mijn fiets willen pakken.
    Veel plezier verder.
    Groetjes,
    Bep
  3. Eduard + wil:
    5 juni 2014
    hoi, toerders we genieten van jullie reisverhalen. En van de fotos Als wij dit zo zien denken wij ook weer aan onze tijd in de bergen.
    geniet er van.
    Groetjes eduard / wil
  4. Gerda:
    5 juni 2014
    Goede middag, als je dit leest heb je vast je middagslaapje uit. Fijn dat de weergoden jullie goed gezind zijn. Hier is het buiig. Je hebt gelijk dat je die hoge bergen niet doet. Als onze lieve heer had gewild dat je dat deed had hij je wel in Oostenrijk geboren laten worden. Lekker relaxed. Ik hoop dat Mart vandaag ook goed weer heeft gehad. Jullie schieten hard op heb ik het idee. Maar ik weet niet hoelang jullie over de laatste etape gaan doen. We wachten lekker af en lezen iedere dag jullie verhaal. Groetjes van mama, ze heeft gister niets tegen mij gezegd toen ik er was over de aanstaande verhuizing. Bijzonder. Als je tijd hebt stuur haar eens een kaartje, dan heeft ze iets tastbaars. X Gerda.