Dag 7

29 mei 2014 - Bretten, Duitsland

Vandaag een dagje gehad met niet zoveel kilometers.Mireille en Rob en Kim en Lotte zijn naar ons toe gereden,we hebben afgesproken in het dorpje Bretten ligt op onze  route  wij zaten om 14.30 uur op het marktplein aldaar,en hun sloten 10 min later aan goed gepland.Gezellig wat gedronken,hun naar camping toe zodadelijk gezellig samen eten.MAAR wel de eerste regenbui gehad niet alleen onder de douche ook buiten..Onderweg tijdens broodje eten samen gezeten met twee heren ook onderweg naar Rome.Die waren ook al naar Santiago gefietst.Het was vndaag idd niet vlak meer maar wel te doen .

Gr en tot schrijfs

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irma:
    29 mei 2014
    Oh wat gezellig, toch nog even met de kids!! We hopen dat het bij het bij het ene buitje blijft::))
    Eet smakelijk straks! ! Irma en Frans
  2. Amber:
    29 mei 2014
    Eet smakelijk zo en goeie fietsdag (zonder regen) morgen!
  3. Marijke:
    Mooi sfeervol dorp/stad met erg mooi marktplein !! Groetjes Marijke en Rick
  4. Bets:
    Hoi Luitjes
    Gezellig met de kids.
    Hopen dat het droog blijf vandaag.

Groetjes Bets
  5. Ton van Lent:
    30 mei 2014
    Lekker gezellig gegeten met de kinderen en hebben ze jullie
    nog gemasseerd of is dat nog niet nodig? Zo niet, dan komt dat nog wel in de bergen, maar ja dan zijn de kids allang weer thuis.
    Goed weer toegewenst en voordpoedige trapdagen.
    Ria en Ton
  6. Ineke:
    Hallo Martin en Jolande,
    Gezellig even met de blagen. Ja ik kan me zo voorstellen dat jullie volgende fietstocht ook naar Santiago kan zijn , want het werkt toch zoooooo verslavend. Of je nu loopt of fiets , dat maakt niets uit.!!!!!!!.
    Wij wensen jullie nog heel ,heel veel fietsgenoegen , voorlopig kunnen wij niet meer via deze weg reageren , want wij stappen maandag in de auto richting zon.!!!. Waar dat ook wezen mag.
    Veel liefs uit vught en doe voorzichtig ,maar bovenal geniet.
    Harm Jan en Ineke.
  7. Willy:
    1 juni 2014
    Zo op het kaartje te zien hebben jullie al 1/3 van de route afgelegd.
    Dit is natuurlijk een schatting want de km en de omwegen kan ik niet zien.
    Hou vol en geniet er van.
    Gr Willy