Dag 6

28 mei 2014 - Speyer, Duitsland

Zo  en weer een dag om nu in totaal zo'n 600 km gefietst.Ook vandaag waren de weer goden ons gunstig gestemd,en dus droog.Door Worms gefietst en daar de Dom bekeken.Door gefietst met helaas weer omwegje ivm afgesloten fietspad wat helaas niet aangegeven stond,onderweg koffie met gebak op (Martins favoriete bezigheid) om vier uur aangekomen in Speyer.Daar even lekker de stad ingeweest biertje op terras gedronken,lekker gegegeten.

Lieve groetjes voor jullie allemaal

1. Bets:
    Hallo Luitjes
    Fijn dat het weer droog was nou hier niet de hele dag geregend
    jammer van die omweg

groetjes maar weer
  2. Joyce:
    Hoi hoi,
    Erg leuk om te lezen allemaal!
    Super hoe jullie dat doen!
    Succes en veel plezier nog!
    Groetjes
  3. Martin:
    28 mei 2014
    Dan hebben jullie geluk gehad want in de rest van Duitsland was het noodweer hopelijk morgen voor jullie weer zo een dag als vandaag.

gr. Martin en Ingrid
  4. Ton van Lent:
    28 mei 2014
    Jullie hebben al vernomen van het geweldige weer. Het weer wordt weer béter.
    Het gaat jullie goed af en hopen dat het weer goed blijft. Geniet maar van alle goede dingen en nog heel veel succes met de volgende kilometers.
    Ria en Ton
  5. Katrina:
    29 mei 2014
    Zo te lezen gaat allemaal goed en vermaken jullie je uitstekend!! Veel plezier !!!!! Veel succes verder!!!!!! Gr ka
  6. Gerda:
    29 mei 2014
    Goeden middag (ik begrijp dat jullie gelukkig ook nog dingen kunnen zien onderweg) en Mart je hebt gelijk koffie met iets erbij moet kunnen als je zoveel fietst! Daar doen wij het met de meiden ook voor als we gaan fietsen. Jolan, gefeliciteerd met de verjaardag van Chris (Mart natuurlijk ook). Ze zijn weer thuis gelukkig. Ik weet nog niet hoe ze het gehad hebben ik ga ze zo bellen. Ik hoop dat jullie vandaag mooi weer gehad hebben. Hier blijft het regenen maar in Belgie waar Wally is is het droog en lekker weer. Wie weet krijgen wij dat ook nog een keer. Je hebt gelijk. Plat fietsen schiet op maar stijgen kost energie. Jullie hebben prima fietsen dus lekker klimmen en dan maar iets minder kilometers maken per dag. Ik weet niet of mama nog weet dat je gebeld hebt. Ik was er gister vroeg omdat ik nog naar Wageningen moest op en neer en ben dus niet lang gebleven. Ik ga zo dus ik ben benieuwd. Rust lekker uit straks en morgen weer vroeg op en fietsen!!!!
    X Gerda.
  7. Gerda:
    29 mei 2014
    PS: De afsluitingen moeten jullie maar voor lief nemen. Soms zie je daardoor mooiere dingen en soms alleen maar industrieterreinen. That's life (of is het live??). x
  8. Iris:
    29 mei 2014
    Jullie maken heel wat kilometers! En koffie en gebakt klinkt heerlijk! De koffie in de hotels hier zijn erg slap.. dat kunnen ze hietlr niet zo goed haha!
    En Gerda het is Life, je had het goed!