Dag 3 en 4

23 mei 2014 - Jülich, Duitsland

Ach ja mensen niet overal is het a la 2014 overal WiFi en dus internet.Gister een heerlijke dag gehad eerst nog een stukje langs de Roer onder de bomen.Daarna een route langs velden en paden uitgestrekte vlaktes mooie ver gezichten en weinig mensen gezien ,niet op de fiets niet in de auto,zelfs viel ons op geen vliegtuig te horen(zal wel toeval geweest zijn)Het venijn zat in de staart,met een temperatuur van 26 graden en geen bomen meer.Aan gekomen in Remagen lekker ontspannen,gedoucht lekker gegeten goed geslapen,en vandaag weer fris en fruitig op de fiets.Na een nachtelijke regenbui,weer vertrokken,route langs de rijn meest vlak naast het water,aangekomen in Koblenz even toerist gespeeld,in zo`n treintje wat je de oude stad liet zien geen succes met zes bejaarden een half uur verder en weinig gezien.Snel weer lekker op de fiets lekker gereden gestopt in St Goar net voorbij Bopard.Nu buiten regen hopelijk morgen niet .Gr Martin en Jolande

1. Irma:
    26 mei 2014
    Jullie hebben al een lekker stukje gefietst! !!
    We duimen voor een droge dag, welterusten! !
  2. Gerda:
    26 mei 2014
    Dat Wi-Fi gebeuren daar ben ik niet zo in thuis. Vandaar mijn ongerustheid. Ik zal het niet meer doen. Wat betreft de regen, jullie weten het, er valt meer ........ . Veel plezier morgen. X Gerda
  3. Gerda:
    26 mei 2014
    Met dat Wi-Fi gebeuren ben ik niet zo op de hoogte vandaar mijn ongerustheid. Nu weet ik het. Wat betreft de regen, jullie weten het, er valt meer ........ . Veel plezier morgen. X Gerda
  4. Martin:
    26 mei 2014
    Ik heb gehoord dat jullie daar morgen behoorlijk wat regen voor de kiezen krijgen dus ik zou een rustdag overwegen en de buienradar bekijken voordat je ga fietsen.

Gr. Martin en Ingrid
  5. Ineke:
    27 mei 2014
    Laat jullie door een bui niet van de wijs brengen, je moet maar denken; in de Dolomieten ligt nog 2 meter sneeuw en daar gaat vandaag nog meer vallen, arme wielrenners.
    Veel sterkte vandaag!!!!!!!!!!!!!
    Groeten Harm en Ineke.
  6. Mireille:
    27 mei 2014
    Jullie moeten niet te hard fietsen anders is het voor ons een onmogelijke opgave om bij jullie te komen. Dus misschien komt regen dan wel goed uit en kunnen we over 3 dagen lekker een wijntje drinken.

Groetjes xx van ons
  7. Ton van Lent:
    27 mei 2014
    Hallo Martin en Jolande het gaat wel erg snel, het is geen tour de france hoor. Wel genieten van de natuur en nog heel veel zonneschijn toegewenst.
    Veel liefs Ria en Ton.
  8. Bets:
    Hallo Luitjes
    Het gaat zeker snel.
    Jullie moeten wel genieten van de natuur.
    Nog heel veel mooi weer gewenst
    liefs Bets