Eerste dag

23 mei 2014 - Kessel, Nederland

Vandaag om 9 uur vertrokken uit de tuin,uitgezwaaid door een zwager en schoonzus.

Net over de pont bij lexesveer zei Martin de kop is eraf.

We zijn om 17.30 uur gestopt in Kessel aan de maas,125 km gefietst erge mooie route

Maar zeker niet de kortste ,geluncht in Well aan de maas waar we dachten een bui te krijgen,eenmaal weer een eindje op weg werd het zonnig en 21 graden.

Als dit een voorbode is voor de rest van de reis dan teken ik ervoor.

Maar idd de kop is eraf.

TOEDELOE

1. Gerda:
    24 mei 2014
    Eventjes dan nog na de laatste "Pauw en Witteman" en waarschijnlijk slapen jullie al: "Een goed begin is het halve werk". Groetjes Gerda.
  2. Willy:
    Ja inderdaad de kop is er af.
    Doe geen gekke dingen en denk aan je veiligheid
    We willen jullie graag weel heel terug zien.
  3. Ton van Lent:
    24 mei 2014
    De kop is eraf, maar de staart is nog niet inzicht.
    Vol houden.
    Groetjes Ria en Ton
  4. Maria:
    Volgens mij fantastisch fiets weer! Een hele mooie en fijne reis. Gr Maria
  5. Martin:
    De kop is er af en zolang jullie door ons mooie Limburg fietsen hebben jullie volgens mij mooi fiets weer en houden jullie dit hopelijk tot in Rome.