Dag twee

24 mei 2014 - Kessel, Nederland

Vandaagg veel kilometers onverharde paden gereden 3x verkeerd gereden zo`n 15 km bij elkaar

Nog steeds een heerlijke  temperatuur .

Bij een zoekplaatje kwam ons nog een Rome fietster voorbij,ook voor haar was het route boekje niet helemaal duidelijk,voor ons een troost .Om half vijf aangekomen in Julich.Na een heerlijke douche een lekker pilsje op terras in het zonnetje,echt vakantie .

Tot de volgende  keer

1. Gerda:
    24 mei 2014
    Hallo daar jullie twee, je schrijft vanuit Kessel, hebben jullie daar rondjes gereden? Ik las laatst een stukje van andere bloggers die de route reden die jullie nu rijden. Er zitten nog meer onduidelijke stukjes in. Goed opletten en anders vragen. Voor vanavond slaap lekker en voor morgen fietse! Ik ga de musical Jersey Boys kijken morgen. Daar word ik niet zo moe van. X Gerda.
  2. Dorien:
    24 mei 2014
    Heel gaaf! Goede reis!
  3. Iris:
    Klinkt heerlijk! Lekker genieten, liefs
  4. Mireille:
    25 mei 2014
    Goed weer gisteren en vandaag ook weer een toppertje. Wij hebben gistermiddag genoten van de hapjes van Ome Ton en Tante Ria. Gezellig middag gehad. Voor vandaag succes met de volgende kilometers. Hopelijk gaat het beter qua verkeer rijden dan gisteren.

Groetjes de Mooitjes
  5. Ton van Lent:
    Hallo luitjes
    Af en toe een stukje omrijden is misschien voor jullie nodig
    anders komen jullie veel te vroeg aan in Rome.
    Ja wij houden de kinderen van de straat dat heb je wel gelezen. Veel succes, Ria en Ton
  6. Bets:
    Hallo Luitjes
    Jammer van het omrijden
    Maar geniet er maar lekker van
    Heel veel succes nog,

Groetjes Bets
  7. François:
    26 mei 2014
    In ieder geval een stoer begin! Succes met de laatste 1250km!!!
    Ennnn geniet er van.
  8. Bets:
    Hallo Luitjes
    En hoe gaat het vandaag.
    Hebben jullie nog aardig weer?
    En begin het te wennen zoveel fietsen?ik lees het wel weer
    tot de volgende kee
  9. Annie en Huub:
    Hallo Martin Jolande.
    Een berichtje uit de Roghorst waar flinke buien zijn gevallen vanmiddag . Gelukkig beter weer in het vooruit zicht, wij hopen dat jullie mooi droog weer hebben, want regen verveeld snel, geniet nog lekker ,al een lekke band gehad???? Groetjes van ons