Dag 8 en 9

29 mei 2015 - Hann. Münden, Duitsland

Zo weer internet dus een verhaal,gisteren een heerlijke dag gehad alles was prima,het weer, de route en het wegdek.Gewoon goed.Alleen ons Pension dat liet deze keer wat te wensen over,geen ontbijt mogelijk maar de bakker om de hoek waar we konden ontbijten.De kamer was in dat oude mooie huis ,maar beneden en niet echt warm,de verwarming stond op de klok en was even aan toen we kwamen en weer van 19.00 uur tot 21.00 uur.Douchen heb ik lekker gedaan maar bij Martin was hij koud duurde weer een half uur voor de boiler warm was,en op de wastafel was koud warm water en warm koud dus,maar bed was schoon.In het dorpje bij Italiaan gegeten,lekkere spaghetti.Even geen schnitzel .Vanmorgen de sleutel in de brievenbus gedaan en gegaan.Niet voor herhaling vatbaar,Vandaag lekker gereden en genoten van het glooiende landschap afwisselend mooi fietspaden door weilanden en paden onverhard maar goed te rijden vlak langs de Werra.Mooie dorpen met veel vakwerkhuizen,ook Han munden is mooi..Het is weekend,in Han munden konden we al niet meer slapen,waar we nu zijn was de derde mogelijkheid eerst bij een pension geweest,eerst maar gevraagd of ik de kamer mocht zien,helaas toch maar niet,toen de buurman een hotel,een oud manneke liep met me mee de Chef denk ik,maar ook deze kamer trok me niet aan,dus bleek hotel Peter over.Bij gebrek aan andere mogelijkheden om ergens te eten werd het dus hier beneden,de tijd heeft hier stil gestaan bruin pluch,groene oude vloerbedekking,verzameling koffie potten in de ramen,en veel te zoute frieten met een schnitzel die uit de frtiteur

Maar de buik is vol en morgen zien we weer,al zitten kijken voor hotel of pension maar het zal moeilijk worden daar waar we heen willen niets meer vrij dus misschien iets verder fietsen we zien morgen weer .Fijne avond en goed weekend

1. Ton van Lent:
    29 mei 2015
    Het weer zit wel mee tot nu toe maar als ik het zo leest wordt het moeilijk met het overnachten. Hoop houden dat het de volgende dag beter is. Blijft maar genieten van het landschap en vergeet de mindere dingen die je meemaakt. Nog veel plezier en droog weer. Groetjes Ria en ton
  2. Bets:
    30 mei 2015
    hoi luitjes fijn dat het weer mee zit het hotel niet en het ontbijt niet dat is weer jammer maar blijf maar hopen dat je vandaag wel een goed hotel vind en een luxe want dat hebben jullie wel verdiend ik blijf jullie wel kanjers vinden en geniet maar van de natuur daar doe je het voor hier is het heel slecht weer nog een fijne fiets dag tot morgen maar weer groetjes xxx
  3. Gerda Derksen:
    30 mei 2015
    Hallo daar goede morgen/ middag, ik opende net jullie mail en zag dat de reactie doe ik gisterávond via de oamderksen&. Niet geplaatst is. Nog even in het kort dan u: mooie foto's, fijn dat het gisteren een mooie dag was, het is daar blijkbaar nog een beetje achtergebleven gebied maar dat zullen jullie hier straks in het drukke , overvloedige Westen weer missen. Ik ga vandaag met Thijs en Ingrid naar het verjaardagsfeest van Marianne en Chris dus zal pas morgen reageren op jullie volgende verhaal als dat er vandaag komt. Kus, kus, fietse lekker en tot mails!!!!!
    Ps. Morgen komt Kyra hier, gezellig!!!!! Gerda

Ik ga morgen ook kijken waarom de Oam de reactie niet heeft geplaatst.!!
  4. Annie en Huub:
    30 mei 2015
    Fijn dat er ook tochten zijn waar jullie heerlijk van kunnen genieten.
    Als jullie thuis zijn voor jullie voorlopig geen snitzel meer, je maak wel wat mee .Hoe kan het nog zijn in 2015. Net wat je schrijf de tijd staat hier en daar nog echt stil , veel succes maar weer .Er komt vast nog een bijzonder verslag. Groetjes Annie en Huub.