Dag 10

30 mei 2015 - Paderborn, Duitsland

Toen we vanmorgen naar buiten keken viel het weer alles mee,het was gelukkig droog met aardige lucht wolkjes en blauw.Op naar het ontbijt,tijdens ons echt heerlijke ontbijt,goed van alles voorzien,begonnen het te gieten.Gelukkig een bui,toen we op weg gingen was het 8 graden maar droog,helaas niet voor lang,ik wist wel dat het weer in de bergen raar was maar dat het met het kwartier van blauw met wolkjes naar grijs en wind en regen kon gaan nee dat weet ik nu!We hebben weer 77 km gefiets en daar aan gekomen Warburg nog eens geprobeerd een slaapplek te krijgen aldaar of in de volgende redelijke stad Scherfde maar helaas niets gevonden we hadden de hoop dat een touristen info ons nog wel verder kon helpen(gister via internet) niet gelukt ,maar helaas.Toen maar besloten met de trein naar Paderborn te gaan vanuit Warburg.Alhier aangekomen plek zat dus een hotelletje gezocht,lekker gedoucht weer warm geworden en dan de stad in om te eten.Is gelukt nu weer op kamer en morgen weer verder kijken wat het wordt. Fijne avond allemaal

1. Bets:
    30 mei 2015
    jammer van het weer en dat jullie iks konden vinden verstandig de trein ik wens jullie morgen een droge fietsdag toe en vergeet je broer joop niet die is jarig morgen groetjes betsxxx
  2. Rob:
    30 mei 2015
    Jullie trappen aardig door! Of hadden jullie maar twee weken vakantie :-) Sterkte met het weer morgen.
  3. Ton van Lent:
    30 mei 2015
    Nu maar hopen dat jullie het ergste gehad hebben wat het weer betreft. Morgen droog weer gewenst en een slaapplaats bij jullie volgende rustplaats en een paar makkelijke kilometers toegewenst. Morgen een goed ontbijt en er weer tegenaan.
    Groetjes Ria en ton
  4. Gerda Derksen:
    31 mei 2015
    Ja, ja ik herken het nog van de foto's. Jullie schieten al op onze richting op. Als jullie thuis komen is het hier zomer dus dat is goed thuiskomen. Hier (niet hier maar in Alkmaar) was het zonnig maar echt nog wel fris hoor. In de buitenkamer onder de lamp was het te doen maar binnen was het beter. Het was gezellig, we hebben jullie gemist! Voor morgen een fijne fietsdag en mooi weer! X Gerda
  5. Annie en Huub:
    31 mei 2015
    Vanaf nu gaat het steeds beter worden ,het weer ,de vooruitzichten hier gaan de goede kant op hopelijk krijgen jullie er ook wat van mee fijne fietsdagen nog groetjes Annie Huub