Dag 11

31 mei 2015 - Wageningen, Nederland

Daar ben ik weer,en wel vanaf thuis van de eettafel.Na gister weer een truc,weer met de trein, om te kunnen slapen en de weersomstandigheden hebben we gister avond besloten de trein naar huis te pakken,785 km gefietst maar helaas het was voor ons geen VAKANTIE meer.Gelukkig was Ton (martins broer) bereid om ons weer op te halen in Düsseldorf .Dus zijn wij thuis waar ook het weer te wensen overlaat.

Helaas dus hier eindigd ons reisverhaal .  Groet Martin en Jolande

1. Marianne:
    31 mei 2015
    Hoi samen, jammer van jullie vakantie. Toch nog 745 gefietst. Heel goed. Geniet van je eigen bed en ontbijtjes. Groetjes vanuit ook een heel regenachtig Alkmaar.
  2. Martin:
    Kijk dat is nog eens een verstandige beslissing in zo'n pokken weer.
    Gewoon de volgende keer in Athene beginnen en ophouden daar waar het weer slechter wordt.

Gr. Martin en Ingrid
  3. Annie en Huub:
    31 mei 2015
    Goed plan van jullie, wel jammer maar van nacht in je eigen bed lijkt me ook heerlijk.
    Wij zijn tot vrijdag afwezig komen contacten volgende week .
    Dank voor je bericht groetjes Annie Huub
  4. Bets:
    1 juni 2015
    hoi luitjes jammer van jullie vakantie maar toch gefietst en lekker geslapen in jullie eigen bedje ik kom gauw aan groetjes bets xxx