Dag 7

27 mei 2015 - Bad Salzungen, Duitsland

Zo daar ben ik weer,een vlotte dag gehad vandaag 73 km gereden.En niet uitgeput aangekomen.Wel lage temperatuur gehad vanmorgen met de handschoenen aan begonnen en eigenlijk aangehouden tot een uur of drie,toen was het 14 graden!Maar ik klaag niet hoor .....het was droog en goed wegdek dus we zijn tevreden.Vanmorgen bij ontbijt hebben we ons wel even verbaasd,de mand met broodjes ging weg,ik zei tegen Martin die komt zo terug,maar nee dus Martin ging vragen ( we hadden allebei 2 witte harde broodjes op) of hij nog een broodje kon krijgen ....nou vooruit nog1 dan verder was er nog bruinbrood.Dat kun je dus ook nog meemaken en echt de tent niet vol hoor wij twee aan het ontbijt.Nu lekker aan een wijntje in ons tijdelijk onderkomen zo even ergens eten.En morgen weer op pad.Groetejs ook namens Martin

1. Gerda Derksen:
    27 mei 2015
    Goeden avond, twee zussen op vakantie met mannen, de een heeft 23 graden en meer en de ander heeft 13 graden. Ze klagen geen van beiden. Dat is toch mooi?
    Fijn dat jullie weer goed wegdek hadden. De plaatjes zijn ook mooi. Ontbijten is hier in Holland echt iets. In andere landen is het niet zo belangrijk. Lunch en diner zijn de maaltijden die er toe doen. Dus goed eten vanavond dan is het ontbijt niet meer belangrijk. Onderweg kunnen jullie net zoveel brood kopen als je hebben wilt dus.......????

Voor morgen een fijne dag. Het was hier vandaag weer aardig weer. Niet om buiten te zitten maar wel om buiten wat te doen.
    Fietse morgen en geniet ervan. Het weer neem je op de koop toe. Iets later wegrijden dan is het eerder warm. ( grapje ). Fijne avond x Gerda
  2. Ton van Lent:
    27 mei 2015
    Jullie zagen er zeker hongerig uit dus dachten ze laten we het brood maar weghalen anders maken die Hollanders alles op.
    Wij hebben ook even naar de weerverwachting gekeken, met een beetje geluk houden jullie het droog en een beetje meer zonneschijn. Nog veel fietsplezier en tot morgen.
    Groetjes Ria en ton
  3. Bets:
    27 mei 2015
    fijn dat het goed ging vandaag en vooral met de weg jammer van de broodjes morgen een fine fietsdag en hopen op droog weer dat fiets toch iets fijner en als het ontbijt te weining is dan maar gauw koffie met gebak ik wens jullie nog veel fiets plezier goetjes bets xxxx