Dag 6

26 mei 2015 - Reurieth, Duitsland

Het wordt voor jullie saai om te lezen denk ik,vanmorgen weer vroeg vertrokken iets voor negen op de fiets,droog maar fris.Gister geëindigd met regen maar alles weer droog,geslapen in pension Muller,foto vergeten te maken.Op weg naar HildburgHausen.In de middag stak er een fikse wind op,koud en natuurlijk tegenwind.Uiteindelijk hebben we een Landhotel gevonden in Reurieth,echt Landhotel,maar alles goed voorelkaar.Het verbaasd ons of het nu hotel of pension is ook nu weer slaap gedeelte apart met een zitje.Gewoon prettig even relaxen op bank bij tv(tje).Ik hoor net van tv dat de weersvoorspelling niet veel soeps wordt tot weekend,maar tot op heden is het alles meegevallen en zoals ik al eerder zei Het meeste valt ernaast,maar met maar 13 graden zoals vandaag wordt het wel koud.

Groetjes Martisn en Jolande

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke:
    26 mei 2015
    Nee hoor het blijft leuk om te lezen. Wij voelen ons alleen wel een beetje lui. Lekker rondgereden worden met een bus , Sagrada Familia bekijken , wijntje en pilsje in hartje Barcalona bij een temperatuurtje van 23 graden , wat wil een mens nog meer? Wij wensen jullie veel fiets plezier en toch vooral mooi en wat warmer weer toe.Anders volgend jaar in Spanje fietsen..
  2. Gerda Derksen:
    26 mei 2015
    Tjonge jonge jonge, wat een budzomer! Hier is het ook te koud voor het jaar. Maar wij hebben er niet zo veel last van, als het maar droog blijft! Vandaag hier en daar en af en toe een beetje regen. We zijn met de schuur bezig. Al bijna een aanhanger vol troep eruit. Kunnen we een beetje lopen. Die kant moeten we op. Jullie morgen weer fietsen en hard, dan blijven jullie warm en wij weer sjouwen. Jullie onderkomen voor vanavond ziet er leuk uit. Onderweg trouwens ook! Op naar morgen! Ik heb vanavond Dorien aan de lijn gehad en Iris op de mail. Gezellig! We treffen elkaar morgen weer bij jullie verhaal! X Gerda
  3. Ton van Lent:
    26 mei 2015
    Het is misschien saai maar helemaal niets lezen over jullie avontuur is nog minder. Het weer heb je niet in de hand maar hopen dat het jullie een beetje mee zit, je heb al vaker gezegd het meeste valt er naast. Maar hopen dat het morgen droog blijft en hopen dat jullie de wind nu mee krijgen. Nog veel succes en wij lezen morgen wel weer hoe het gaat.
    Veel liefs en droog weer toegewenst, Ria en ton.
  4. Willy:
    27 mei 2015
    Dag Jolan en Mart.
    Verder is hier alles goed en maar hopen dat het weer beter wordt want ik heb in de avond vaak de verwarming aan want als je stil zit voor de buis krijg je het koud en het is al bijna juni.
    Van eerste op tweede pinksterdag heeft het in Drenthe nog gevroren (-3)
    veel plezier met het fietsen en kijk goed uit en geniet van de omgeving
  5. Bets:
    27 mei 2015
    hoi luitjes hier is het ook koud s avonds heb ik de kachel ook aan het weer blijf zo zondag wordt het beter ik hoop voor jullie dat het droog blijf dat fiets beter en ik vindt het niet saai hoor ik vind het leuk kom je nog mensen tegen die dit ook rijden ik wenst jullie heel veel succes en vooral droog weer en maar weer tot morgen groetjes xxx bets