Dag 3

23 mei 2015 - Mariënbad, Tsjechië

Beste lezers.......Vandaag was dus geen succes! Martin heeft bij eerdere fietsvakanties  gezegd dat de derde dag altijd de slimste is ....en idd.Wij waren dus al van de route af,en dus de navigatie gebruikt om hem weer op te zoeken,en idd we kwamen weer een plaatsnaam tegen die op onze route hoorde alleen met route 2212 ipv 316,volgens ons geen probleem.Ik heb vandaag konstant het idee gehad aan een elastiek te fietsen ,het schoot niet op,veel stijgen( en fiks) en weinig dalen.Ik denk dat wij voor ons een record gebroken hebben 67 km in 7 uur gereden.Ik geef niet snel op maar heb toch best wel veel berg op gelopen,als je met 5 km per uur omhoog fietst en pijn in je rug krijgt kun je net zo goed met 5 km per uur omhoog lopen.

Maar aangekomen hier Is het genieten,wat een schitterende stad is dit een aanrader.Vandaag gelukkig wel mooi weer gehad.En we zien morgen weer verder,ik geloof dat er een klein treinreisje aankomt als het lukt even spieren sparen.

Allemaal fijne pinksterdagen.             Groet Martin en Jolan

1. Gerda Derksen:
    23 mei 2015
    Hey hoe zit dat daar? Niet opgeven toch! Straks zijn jullie in Duitsland dan gaat het vast veel beter, en voor de rest in Tsjechië, doe maar met de trein!

Gefeliciteerd met je zuster! Neem er maar een borrel op. Rust lekker uit ( ga ik ook doen!). Ik heb de kledingkast vandaag schoongemaakt en kijk nu het Songfestival. Als er wat te doen is in de plaats waar jullie nu zitten ga dat morgen dan bekijken en rij overmorgen dan maar weer door. Tijd genoeg. X Gerda
  2. Marianne:
    23 mei 2015
    Hoi samen. Zeker een mooie stad. Hebben wij ook bezocht. Geniet morgen maar weer van jullie fietstocht of misschien een klein treinreisje. We lezen het wel weer. Groetjes
  3. Bets:
    24 mei 2015
    hoi luitjes niet op geven hoor neem een dag rust jullie hebben tijd zat toch en anders de trein doe nu even rustig aan anders moet je mischien stoppen en dat zou jammer zijn ik vind jullie kanjers ik doe jullie niet naar morgen zien we wel weer gr xxx
  4. Ton van Lent:
    24 mei 2015
    Hallo Jolande en Martin
    Je moet wat ontberen om mooie steden te zien, kalm en rustig blijven. Als het moet kortere afstanden inplannen. Jullie hebben de tijd en geniet van de mooie steden.
    Ria en ton