Dag twee

22 mei 2015 - Plesnice, Tsjechië

Zowel Martin als ik zijn nu al kwijt hoelang we onderweg zijn....Misschien dement?Ook vandaag weer een mooie dag om te fietsen,we zouden tot Plzen ,maar daar waren we rond 13.00 uur .Dus ja volgens ons boekje was er niet echt op halve dag fiets afstand nog een hotel dus we hadden in eerste instantie iets gevonden inPlzen,maar toch vonden we dat wat te vroeg om te stoppen dus daar naar de touristen info,ja nog zo'n 15 km verder ook wat,dus na wat gedronken te hebben in het zonnetje weer op de fiets.Bijna bij bestemming wegwerkzaamheden gat in de weg ,gelukkig konden we toch door Martin zijn fiets zelf getild,de mijne werd door een aardige meneer gedaan.Gelukkig!Anders hadden we weer terug gekund.Met papiertje geschreven door jongeman van toeristen info het dorp in om te vragen waar het desbetreffende Pensoin was ?Ja genaaid door die knul,natuurlijk omdat we niet in Plzen wilde slapen,enfin nog 10 km verder berg op berg af en toen bleek nog 5 km verder,maar na drie km dachten we er te zijn ,we zagen een Pension.Was niet het gereserveerde maar we zijn wel gebleven,na een heerlijk koud pilsje (halve liter)waren we de rest weer snel vergeten.Al met al toch weer zo'n 70 km gereden.Morgen staat er iets minder op de planning .Groetjes Martin en Jolan

1. Ton van Lent:
    23 mei 2015
    Zo zie maar weer, ze weten je altijd wel verder te laten fietsen dan jezelf voor ogen hebt. Ook het weer is jullie goed gezind, hopen dat het zo blijft. Veel zon voor de volgende rit en niet teveel verrassingen.
    Ria en ton
  2. Bets:
    23 mei 2015
    hoi luitjes gelukkig droog weer dat schil alweer veel succes vandaag maar weer
  3. Gerda Derksen:
    23 mei 2015
    Goede morgen, jullie zitten als het goed is al weer op de fietsen! Ik wens jullie een fijne dag zonder al teveel verrassingen maar het blijft altijd maar raden wat dat betreft! Ik heb de foto's nog eens goed bekeken en ik krijg deja vu's. Het lijkt allemaal erg op Oostenrijk. Alleen het bier is daar aanmerkelijk duurder maar dat lust ik toch miet dus..... . Als jullie zo doorfietsen zijn jullie zo thuis. Dan valt ons plannetje in het water. Ik ga eens op de landkaart kijken waar de stopplaats van gisteren was, als deze erop staat tenminste! Fietse vandaag en tot mails! X Gerda
  4. Gerda Derksen:
    23 mei 2015
    Ik heb even op de kaart gekeken, klopt het dat jullie richting Nürnberg afzakken? Gerda
  5. Annie en Huub:
    hallo Martin Jolande
    voor ons bekent dat het niet altijd klopte, zo ook stukken slechte weg . succes maar weer morgen .
    Groetjes uit een bewolkt Wageningen
  6. Mireille:
    23 mei 2015
    Even een berichtje vanuit wageningen. Kim heeft haar examen achter de rug en met veel goede hoop is ze geslaagd. Willen jullie 11 juni in de avond vrijhouden in de middag krijgt ze de uitslag. Lotte alles goed haha zonder leren weer top cijfers . Voor vandaag zitten jullie al lekker op de fiets. Fiets ze vandaag en rustig aan hè . Wij gaan naar amsterdAmsterdam Kim gaat de colorrun lopen. Fijne dag vandaag! Groetjes Mireille
  7. Mireille: