De kop is er af.

21 mei 2015 - Komárov, Tsjechië

Daar was ik weer,zoals de titel al zegt,de eerste dag zit erop,maar na 75 km was ik blij te kunnen stoppen.Dit route boekje is niet zo fijn te volgen en ze vinden het hier blijkbaar leuk om de route bordjes te verdraaien!Maar we zijn in een Onvervalst Tsjechies Penzion aangekomen,allebei een 1 persoonsbed heeeel gezellig.Het weer zat mee we hebben het op een paar spatjes in de middag na droog gehouden,maar wel fris 14 graden.Vandaag al geoefend met berg fietsen ( wat niet nodig was geweest als ze de bordjes goed hadden laten staan.Ik spreek voor me zelf ik ben goed moe,morgen weer verder.

Groetjes Jolande

1. Mireille:
    21 mei 2015
    Dus de 1e trip viel nog niet mee. Gelukkig dat het weer mee zat. Dan ook nog een leuke kamer met 2 eenpeenpersoonsbedden als afsluiting. Lekker slapen vannacht. Morgen dag 2 misschien wat beter te doen.

Oja Pa en Ome Ton wat zien jullie er leuk uit met die kepeltjes op jullie hoofd

slaap lekker succes morgen!
  2. Gerda Derksen:
    21 mei 2015
    Ja, ja nergens zo'n goede bewegwijzering als in Nederland! Maar dat is nu net zo leuk aan het buitenland. Fietsers maken dit allemaal mee maar je moet maar zo denken als je terug moet rijden of als je omgereden hebt, zie je andere dingen! Die bedden kun je gewoon aan elkaar schuiven, niet vergeten om ze weer terug te zetten morgenvroeg! X Gerda
  3. Rob:
    21 mei 2015
    Mooi dat jullie het nagenoeg droog hebben gehouden. Tip voor morgen, neem gewoon een één persoonskamer met z'n tweeën. Goed voor de romantiek. Groetjes Rob
  4. Bets:
    22 mei 2015
    hoi luitjes fijn dat de eerste dag droog was ik hoop voo jullie vandaag ook en net wat rob zeg een eenpesoons kamer nemen veel succes maar weer tot morgen
  5. Ton van Lent:
    22 mei 2015
    Het is toch weer even wennen op 2 wielen of 4 wielen, op 2 wielen moet het zelf doen en de mensen willen jullie natuurlijk graag zien en zetten de borstjes zo neer dat je een paar maal langs komt. Morgen ( dus vandaag) goed weer toegewenst en zet eerst de bordjes in de goede richting, dat maakt het wat makkelijker. Groetjes Ria en ton
  6. Annie. Huub:
    22 mei 2015
    Hallo fietsers heel vervelend als de bordjes niet kloppen, lekker uit rusten morgen weer verder succes groetjes Annie Huub.