Dag 25

17 juni 2014 - Rome, Italië

Ja daar begin ik dan aan de laaste fiets dag te schrijven,zelfs boven mijn eigen verwachting.Vandaag na een zeer karig ontbijt bij de priesters,moesten we direct klimmen en mijn benen vonden het echt de laaste loodjes,doordat we gister weer verder gereden waren als we dachten was het vandaag nog 25 km.Mijn excuus was niet zo snel nu kunnen we nog even genieten an het uitzicht,en ja het is raar maar waar jammer dat we er zijn,op de camping aan gekomen door mede fietsers die l klaar waren hartelijk ontvangen,gefeliciteerd,alles goed vegaan?,maar door nederlandse eigenaars puur zakelijk  ontvangen,wat kan ik voor jullie doen.niet eens de vraag hoe de reis geweest was,een beetje ON-»nederlands,Maar ja je kan niet alles hebben.Fietsen achter gelaten met label eraan,en nu maar hopen dat ze thuis komen,zal wel goed komen.Met bus en trein naar Rome gereisd helaas,goot het van de regen.Hotel gezocht,wat foto`s gemaakt op St.Pietersplein,voor de kerk wacht rij om half s`middags???.Geen geduld en puf om daar nog in te gaan staan.Terug met metro,lekker aan de Aperol,en ter afsluiting heerlijk gegeten.Geen pizza geen pasta.

Als ik thuis ben schrijf ik het laaste oordeel.

Dag vogels dag bloemen dag mensen ik hou van jullie.

1. Bets:
    18 juni 2014
    hoi luitjes
    Wat is het toch snel gegaan en jullie zien er nog goed uit op de foto.
    ik wens jullie een goede reis terug
    groetjes bets