Dag 24

16 juni 2014 - Morlupo, Italië

Het wordt vast saai om te lezen,vanmorgen met vest aan vertrokken,gister avond fikse bui gehad.Zag er wel een beetje dreigend uit.Vandaag een moeizame dag gehad,idd de laatste loodjes...........veel klimmetjes,erg mooi landschap mooie olijfboomgaarden,glooiede heuvels mooi maar vermoeiend.En weer niet de slaapplaats op de gedachte plek,nu zitten we in een spiritueel centrum twee gescheiden bedden heilig plaatje boven bed.Maar staat als hotel in ons boekje,dit is lachen gezamelijk eten straks om half 8,nonnnetjes en witte boordjes lopen rond.Maar groot beeld TV in gezamelijke ruimte,Martin kijkt heerlijk duitsland-portugal.Morgen nog een ritje en dan gaan we de fiets achterlaten .Als het goed is wordt hij weer thuis bezorgd.

welterusten en gezond weer op

1. Amber:
    16 juni 2014
    Keiknap hoor! Wat doen jullie t snel, extra goed van Jolan
  2. Gerda:
    16 juni 2014
    Hallo jullie samen. Jammer dat het bijna voorbij is. Het is een onderdeel van onze dag geworden om te kijken of jullie geschreven hadden. Vooral de stukjes die ik gereden heb en de plekken die ik herkende waren leuk. Ook hebben we genoten van jullie verslag. Erg snel hebben jullie de reis volbracht. We hebben het er thuis nog wel over wat jullie idee achter deze reis was.
    Nog veel plezier de komende dagen en een goede reis terug naar Nederland. Wally wacht jullie op. Groetjes uit Herveld en tot woensdag. X Gerda.