Dag 23

15 juni 2014 - Narni, Italië

Zo daar ben ik weer maar helaas eind is in zicht.Vanmorgen om half negen op de fiets,en helaas met regen eerst nog een beetje maar al snel werd het menis,mijn schoenen,ik voelde mijn tenen in het water.Maar,na regen komt zonneschijn,en wat de natuur nat maakt maakt hij ook weer droog.Om een uur of 10 koffie,natte regenjas uit buitenkant van de regen binnenkant van zweet.Een lange pauze en toen we weer op de fiets zaten rond 11 uur werd het lichter en droog.De laaste dagen veel slecht wegdek,en inmiddels vind ik dat niet leuk meer.Dat vergt veel meer energie en voor mij  meer zere handen.Dat even als algemene opmerking.Martin vind dat ik te weinig eet,mn. het avondeten,ik ben er klaar mee,en zeker als je ziet wat je hier bij de borrel in de kroeg krijgt,de schaal met penne overbakken met kaas staat niet eens op de foto.Dat schijnt hier zo te horen al vaker mee gemaakt.Dus ik kom niets te kort.Maar ter info als alles gaat zoals we denken zijn wij woensdagavond weer thuis.Dus nog een paar blogjes en dan .........Slaap lekker dag vogels dag bloemen dag mensen

1. Bets:
    Hoi Luitjes
    Jammer van de regen wordt het steeds zwaarder ik wens jullie nog heel veel succes de laatste dagen en ho je taai

groetjes xxx
  2. Diny van Lent:
    15 juni 2014
    Super zo als het gaat;de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst nog even volhouden.Heel veel succes tot gauw.xxx
  3. Diny van Lent:
    15 juni 2014
    Hoi geweldig zo als het gaat,de laaste loodjes wegen altijd het zwaarst. Nog even volhouden.Tot gauw xxx
  4. Bets:
    16 juni 2014
    Hoi Luitjes
    En zijn jullie er al ?ik hoorden va mannon dat jullie woensdag om ver uur aan komen wat geweldig wat jullie gedaan hebben nog succes een een goede reis terug tot gauw xxx