Dag 26

21 juni 2014 - Wageningen, Nederland

Woendag thuis gekomen,het was een heerlijke reis waar wij met veel plezier aan terug denken.Geen enkele lekke band of iets gehad.Mede door het mooie weer hebben we erg genoten .

Waar gaat onze volgede reis heen ??

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie en Huub:
    21 juni 2014
    Fijn dat jullie weer heel huids thuis zijn en het als super hebben ervaren, terug in je heerlijke huis je eigen bed iis weer echt thuis komen geef je lichaam de rust om weer heerlijk bij te komen ( al gaat dat meestal snel) geniet vooral lekker na .
    We horen wel van jullie nieuwe plannen
    Bedankt voor de verslagjes erg leuk om te lezen , fijn weekend en tot snel groetjes van ons
  2. Marianne:
    22 juni 2014
    Fijn dat het goed gegaan is.
    Geen pijn in de billen?
    We spreken elkaar na onze vakantie.
    Groetjes Marianne
  3. Gerda:
    22 juni 2014
    Ik zou naar Spanje gaan een deel van de route naar Santiago de Compostella. Of de 11 stedentocht in Friesland fietsen, ook leuk met iets meer kans op regen maar ja er valt meer naast als erop. Fijn dat jullie weer thuis zijn en ik ben blij dat je nog even moet werken voordat je weer weg gaat. X Gerda.
    Ps. Ik vond het iedere dag leuk om jullie berichtjes te lezen en de foto's te bekijken.
  4. Ton van Lent:
    1 juli 2014
    Hallo Jolande en Martin
    wij zijn ook weer in beeld en wij willen ook nog even reageren op jullie prestatie, goed gedaan en nu al denken aan de volgende uitdaging.
    tot ziens Ria en Ton