Dag 19

11 juni 2014 - Ravenna, Italië

Zo en om met Martins woorden te spreken Reitsema heeft ons bij de  neus.Wij eindigde in boekje twee met etappe 24,zo naar boekje drie en wat denk je begint weer met etappe 24 ,ja dat schiet niet op maar niet getreurd vanmorgen om 8.10 uur 0p de fiets en om half drie weer 90 km dichter bij Rome,toen eerst weer een uurtje siesta gehouden,daarna heerlijk op terras met een Aperol gespitzt het favoriete terras drankje van Italie ,en heerlijk mensen kijken dat is genieten.Morgen willen we nog vroeger starten ,kan nu ook ontbijt kan om 7.00 uur,dat is prettig was de afgelopen dagen later.

WELTERUSTEN alleaal en morgen gezond weer op.

1. Amber:
    11 juni 2014
    Heerlijk! Klinkt alsof t echt genieten is
  2. Ton van Lent:
    12 juni 2014
    Hoy Jolande en Martin
    Ja met die boekjes is niet alles oke, maar Reitsema wil misschien wel wat verrassingen in de route houden. Jullie gaan nog steeds als een sneltrein. Zonder problemen (nou ja wat kleine probleempjes met de route, dat mag de pret niet drukken) en dan zoveel kilometers toppie.
    Veel succes en nog veel italiaantjes kijken.
    Ria en Ton
  3. Mark en Lilibeth:
    12 juni 2014
    Hoi Martin en Jolan,
    Goed bezig op weg naar het zuiden! Wij hebben net een week gefietst in Oostenrijk, was erg leuk, na 365 km wel wat beurse onderkant, dus respect voor jullie !
    Succes met de rest van het traject..