Dag 18

10 juni 2014 - Montagnana, Italië

Zo weer een dag dichter bij Rome.Gister was nog wel wat leuks,wij stonden voor balie van de B en B te wachten tot onze gastheer tijd voor ons had,er kwamen meer mensen  tegelijk binnen,zijn vriendin had onze kamer laten zien,maar waren even naar buiten geweest om onze fietsen met Matteo(onze gastheer)weg te zetten,toen wij weer binnen kwamen rook het spuitbus fris ,en zijn vriendin vloog de keuken in.Blijkbaar roken wij niet fris( voor mij herkenbaar de spuitbus).Matteo serveerde het ontbijt pas vanaf 8 uur,dus wij daarna half negen met 1 croissant met jam ,op weg.Volgens mij beginnen we te wennen aan de warmte,ging er lekker.Om drie uur aangekomen in Ferrara,maar eerst even lekker zoals de italianen ook doen op bed gelegen en toen nogeven de stad in,echt een stad om nog eens terug te komen.Hier roept iedereen dat dit de eerste warme week van deze tijd is,tegen het weekend wordt het kets minder warm.Zo dat was het weer voor vandaag,Dag vogels Dag bloemen Dag mensen.

1. Gerda:
    10 juni 2014
    Goedenavond jullike saampjes. Zo nu zeggen de namen van de steden mij niets meer. Vanavond heb ik met Stien zitten kijken waar jullie zaten. Verona was mij bekend. Ik snap niet hoe jullie nu gaan rijden maar met de naam Ferrara kom ik wel weer iets verder. (Aarderijkskunde laten vallen omdat ik geschiedenis niet wilde doen). Heb ik nu nog spijt van, maar het was een pakket vroeger voor je e xamens. Het verwondert mij dat ik de eerste reactie ben vandaag. De anderen hebben het vast te heet gehad vandaag. Het was hier niet te harden. Te heet voor een ..... (dat woord mag niet meer tegenwoordig). Er valt hier teveel water om de temperatuur lekker te laten zijn. Erg broeierig maar als je je rustig houdt is het wel te doen. Zo ik vind jullie steeds stoerder. Gewoon doorfietsen en niet rusten. Tenminste niet een hele dag rusten. Blijkbaar hebben jullie nog niet een hele dag regen gehad. Dat kregen wij vorig jaar maar mochten toen niet rusten omdat we anders niet op tijd in ons volgende hotel aankwamen. Pech voor de kabouters. Fietse morgen, en tot het volgende reisverslag. PS leuk die foto's die achter elkaar kunnen gezien worden. Het wordt steeds leuker om te kijken of jullie iets gepost hebben. X Gerda.
  2. Annie en Huub:
    10 juni 2014
    Fijn dat het iets minder warm was,fijn dat alles naar wens verloop, nog veel succes en bedankt maar weer voor het verslag.

Groetjes Huub. Annie.
  3. Ton van Lent:
    11 juni 2014
    Hoy JOLANDE en MARTIN
    Ja jullie zien het goed de namen met allemaal HOOFDLETTERS.
    Het gaat jullie goed af en als je ook aan de warmte went dan kunnen de HOOFDLETTERS gebruikt worden tot en met de laatste etappe. Geniet maar van alles wat je tegen komt en voorbij fietst. Nog veel succes en geniet van al het moois, groetjes Ria en Ton