Dag 17

9 juni 2014 - Verona, Italië

Zo vandaag om tien voor acht op de fiets 26 graden,binnen zei ik nog tegen Martin je hebt de vesten wel in de tas gedaan maar misschien is het nog fris Ha ha,dus niet,maar ik klaag niet regen is erger.Ik was gister erg moe maar hier nog wat van gisteren,in de beschrijving stond even stijgen 1 km 8%,ok dan even doorbijten uiteindelijk stond er een bordje langs de weg dat het 10% was dus ik heb een km velopen en fiets geduwd in 33 graden.Dat was een min puntje voor Reitsema.Dus vanmorgen uit Verona vertrokken,we hadden een hotel met airco op de kamer dus heerlijk geslapen,had ik wel nodig,wat een drama om zo`n stad uit te komen.Hier kennen zegeen tweede pinksterdag,dus was kei druk.Na 57 km,zoute drop mini pizza,koffie en pakjes capri-sun,water drinken en hoofd afkoelen bij water kranen,pet nat maken(die binnen kwartier weer droog was),aangekomen in Montagnana,ja weer mooi dorp geheel met oude stadsmuur erom heen.nu buiten op terras bij B en B nog even aan het bij komen.Allemaal weer de groetjes van ons.

1. Ton van Lent:
    hallo Jolande en Martin
    Even lekker door duwen en wat kortere ritten maken dan komen jullie er ook. Geniet van het mooie weer en houd de moed er in.
    Nog veel trap plezier en houd het masseren er wel in.
    Doei tot het volgende bericht.
    Ria en Ton.
  2. Annie en Huub:
    Hallo daar in italie,
    Wij krijgen steeds meer bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Regen is niet alles maar hitte hou je niet zo lang vol. Geweldig zo als jullie dit ervaren en beleven.
    Doei maar wat rustiger aan en geniet nog.
    Groetjes, Annie en Huub.
  3. François:
    9 juni 2014
    Tsja, het risico dat het warm is in Italië is natuurlijk wel groot! En dan kan fietsen in die hitte wel eens tegenvallen. Maar met 2 zulke doorgewinterde Italië-gangers moet dat natuurlijk geen probleem zijn. We vinden sowieso dat jullie al heel wat km's hebben afgelegd in zo'n korte tijd! Wanneer komen die rustdagen?
    Nu de laatste paar honderd kilometers nog. Hou vol en nog veel fietsplezier ennn toch nog veel mooi weer!
  4. Bets:
    10 juni 2014
    Hoi kanjers
    Ja het s zeker warm ik zou het iets rustige aan gaan doen.
    geniet van het mooie weer en hou de moed er in
    nog veel fiets plezier
    groetjes bets