Dag 16

8 juni 2014 - Verona, Italië

Even in de stad geweest wij zijn vanmiddag om half drie in Verona aangekomen.Vanmorgen om half negen zaten we al op de fiets ivm de verwachte wamte en idd het was terwijl we fietsten 34 graden.Nu even in hotel aan bijkomen en zodadelijk eten in het mooie Verona.Ze zeggeb hier dat het morgen nog warmer wordt,dus het idee is om op tijd te gaan slapen en te proberen echt vroeg te starten.Onbijt om zeven uur en dan direkt op pad

Weer allemaal de groetjes

P.S.  Ton  vanaf dag 1 zijn alle vier de beentjes elke avond gemasseerd.

1. Mireille:
    8 juni 2014
    Pff wat een hitte zeg. Hier is het ook warm en benauwd maar we toeven lekker buiten. Ook een stukje gefietst maar niet zo ver als jullie per dag doen. Lekker eten en slapen en morgen weer vrolijk starten. Succes liefs van ons xxx
  2. Bets:
    Hoi Luitjes
    Wat een hitte .is het nog wel te doen zoveel kilometers met die hitte.
    ik wens jullie nog veel succes
    groetjes bets
  3. Gerda:
    9 juni 2014
    Wat ben ik blij dat jullie weer "In de lucht"zijn. Het was leeg zonder de dagdoorname. Ik heb de foto's is rustig bekeken en het lijkt erg veel op de omgeving waar ik gefietst heb met de meiden maar dat kan verbeelding zijn. Kijken jullie wel goed uit met de wegen waar jullie maar een klein fietspadje hebben?
    Vroeg op de fiets is met deze hoge temperaturen heel wijs. Dan zijn jullie ook op tijd weer in een onderkomen voor het geval het gaat onweren. Je kunt onweer beter bekijken vanuit je hotel dan vanaf de fiets en ja onweer komt vaak pas later op de dag. Leuk de foto's. Hebben we een beetje kijk op wat jullie zoal zien. Nou, geniet nog maar verder, dan ga ik weer buiten zitten want het is hier niet te harden. 30 graden en regen op zijn tijd dus broeiheet. Alhoewel het binnen goed te harden is. Liefs uit Herveld en fietsse jullie! X Gerda.
  4. Ton van Lent:
    Hay Jolande en Martin,
    Het gaat jullie goed af, het is wel warm, daar moeten jullie je een beetje op aan passen. Hopelijk redden jullie het wat vroeger te starten en wat vroeger te stoppen, anders zitten jullie nog te puffen in de warmte. Wij wensen jullie wat koelere dagen zo'n 24 graden dan is het goed te doen, maar ja we hebben het niet voor zeggen dus volhouden.
    Nog veel succes gewenst van Ria en Ton.
  5. Annie en Huub:
    9 juni 2014
    Hallo Martin jolande, met warm weer fietsen is vroeg starten een goed plan, zo fiets je fris weg de warmte in, wij wensen jullie veel succes, extra voorbereiden is jullie vast bekent, hier alles goed mooi weer met af en toe flinke buien. Groetjes geniet van de mooie omgeving
    Tot het volgende bericht.
    Annie. Huub