Dag 15

8 juni 2014 - Verona, Italië

Zo mensen daar was ik weer,gister geen interner dus nu mijn verhaal van gister en vanavond dat van vandaag.Gister weg gereden in Ora s`morgens al direct warm maar werd alsnel erggg warm,maar het fietsen ging voorspoedig,we besloten deze nacht bij een B en B te slapen,aldaar aangekomen helaas niet open werd in dorp gezegd,ook daar was echt niets te beleven,dus dan toch maar nog 5km verder eigenlijk was ik er wel klaar mee,te heet konstant in de zon,gelukkig had ik wel dubbelzoute drop bij me ik moest af en toe afstappen om drop te eten en mezelf nat te maken.Na 5 km een dorpje ik zag een terrasje en hop gestopt eerst een Fanta en dan hotel zoeken,dat waspech ons eind doel was nog een km verder en nog huch op ook maar we hebben het gehaald.Weer lekker geslapen warm,en erg gehorig als de buren naar toilet gingenhadden we het idee dat er iemand bij ons zat.Ajuus tot vanavond

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob:
    8 juni 2014
    Dag luitjes,
    dan was die gemeenschappelijke douche/toilet op de gang eerder deze (werk)-vakantie toch niet zo'n slecht alternatief dan dat de buren bijna bij je in bed poepen.
    Groet Rob
  2. Gerda:
    9 juni 2014
    Nu ik de foto's bij de mail van Verona zie kan het niet anders dan dat ik een stuk van jullie route heb gefietst. Wij zijn toen ook in Verona geweest. Grappig. Zijn jullie al langs die herdenkplaat van de oorlog gefietst? Dat maakte een grote indruk op mij. Let er maar eens op het stond aan de rechterkant van het fietspad. (Ik weet alleen niet meer waar precies, dement he en ik kan het niet opzoeken want mijn reisverslag is bij Simone). X Gerda