Dag vijf en zes

23 mei 2018 - Marre, Frankrijk

Ok hier een blog van te telefoon mijn Tap wil de WiFi niet pakken dus de foto's komen later.
Gisteren kwamen we aan bij het hotel voor een dichte deur half vier.Er was een hele vriendelijke dame aan het werk die belde met de eigenaar..... Gelukkig we mochten al naar onze kamer en douche dus. Even kreeg ik het idee na 90km nog verder te moeten, maar onze eigen fout. Pas vanaf vijf uur inchecken.Een heerlijke warme fietsdag gehad,nog steeds mooi groen fietsen. Eten was iets minder maar het was warm. Na een ontbijt weer op de fiets. Weer verder ook weer mooie route komen bunkers tegen langs de route die waarschijnlijk nooit gebruikt zijn. In charlevilles de Meziere bij bakker proviand ingeslagen en daar twee keer hetzelfde rondje bij bruggen gedaan om uiteindelijk weer op de route te komen. Geëindigd in Douzy. Prima hotel we kregen een studio toegewezen. We waren er om halfdrie dus maar snel even de was gedaan.
Lekker pilsje in de zon op het terras, het dorp zelf was niets te beleven. Lekker gegeten.
En de volgende morgen 23 mei dus weer op de fiets. We hebben het idee, op de route niets op te schieten terwijl we toch al heel wat kilometers gereden hebben. Vandaag was voor mij een K-dag, warm en onverwachte lange stijgingen 2 km z-bocht. En nog zo wat. Ik heb meerdere keren naast de fiets gelopen. Met een snelheid van 5 km fietsen, of lopen maakt niet uit. Voor mij wel stijgen krijg ik pijn in mijn rug. Dus maar lopen. Martin niet blij.
Ja toch te.......oud. Het weer voor morgen zegt niet veel goeds, we zijn gestopt vandaag met een bui. Morgen weer verder Foto's volgen als er weer WiFi is. We slapen nu in Marre.

1. C.smit:
    23 mei 2018
    Hopen dat het beter word en petje af voor jullie groetjes Jans en Kees
  2. Bets:
    23 mei 2018
    Jullie zijn het toppers knap hoor hoop voor jullie dat het droog blijf dat fiets lekkere ik wens jullie nog hel veel succes groetjes bets
  3. Gerda Derksen:
    23 mei 2018
    En van je hela hola houd er de moed maar in, houd er de moed maar in, houd er de moed maar in! r komt niet altijd wat er beloofd wordt! Fijne dag morgen en proost, gefeliciteerd met je zuster! Groetjes Gerda en Wally.
  4. Annie en Huub:
    24 mei 2018
    Je maak wat mee, het blijft een uitdaging. En de route is geweldig. Geniet lekker.
    En na een dag fietsen is een heerlijk biertje met schuim laagje heel lekker .