Dag vier

21 mei 2018 - Revin, Frankrijk

Vanmorgen in Namur vertrokken met een lichte regen,was niet de moeite om regenjas aan te trekken gelukkig.Alweer een mooie route helemaal langs de Maas.92 km gereden vandaag.Dan bij het hotel aankomen en niet naar binnen kunnen........balen.Reservering ok ,maar pas om vijf uur open.Gelukkig door schoonmaakster naar binnen gelaten,lekker gedoucht,op het dorp in opzoek naar een pilsje helaas kompleet uitgestorven.om 17.00 uur hotel open maar bar eigenlijk nog niet maar toch een lekker pilsje gedronken .

Groetjes vanuit frankrijk

1. François:
    21 mei 2018
    François begint altijd pas om 5.00uur namiddags!
  2. Bettien:
    21 mei 2018
    Wow, jullie fietsen een flinke afstand per dag!!
  3. Martin en Jolan weer op de fiets:
    Ha ha
  4. Gerda:
    21 mei 2018
    Wederom mooie foto's. Al een flink stuk opgeschoten! Grappig die boot met kat Lent! Morgen een borrel in de tas! Het is niet zo dat er overal kroegen zijn die ook open zijn. Ook de belgen/fransen drinken vaker thuis tegenwoordig. Veel plezier morgen. Hier wordt het mooi weer dus wie weet bij jullie ook?
  5. Ineke:
    21 mei 2018
    Ha , ik wist niet dat Martin een boot had 😆😆😆. Morgen veel fiets plezier .
  6. Bets:
    22 mei 2018
    weer mooie foto,s en het lukt jullie weer aardig behalve de borrel neem maar drank mee het is vandaag bij ons weer mooi ik hoop bij jullie ook nog veel fiets plezier
  7. C.smit:
    22 mei 2018
    Mooie fotoos zeg geniet ervan we zijn net thuis van onze vakantie twee weekjes lekker weer gehad ik hoop jullie ook de komende weken gr Jans en Kees