Dag 5

27 mei 2014 - Sankt Goar, Duitsland

Hallo lieve volgers

Erg leuk om jullie reactie's te lezen ,vannacht veel regen gehoord,en wat nu valt valt morgen niet dacht ik stiekum.Bij het ontbijt grijze lucht over de rijn,droog vertrokken 16 gr  en maar hopen dat het droog blijft.De Lorrelei voorbij gefietst.Een eindje verder 15km mooi middeleeuws plaatsje met beloopbare stadsmuur,gezien de donkere lucht toch maar verder gefietst(zeker nog een keer naar toe).Uiteindelijk net buiten Bingen koffie gedronken.Het weer klaarde op goede hoop om droog te blijven en idd tot een uur of half drie midden tusssen de velden(en na weer een omlegging ook op landelijke fietspaden gebeurt dat)dachten we echt ja nu barst het onweer los regenjas aan en hard door rijden .Uiteindelijk denk ik dat we bijelkaar 20 druppels gehad hebben,dus voor ons weer een heerlijke dag zo vrij als een vogel gewoon genieten.

TOEDE LOE    AJUUS

1. Mireille:
    27 mei 2014
    Wees blij met de droge dag, bij ons is het gaan regenen, miezer regen, pfff niet te geloven. Helaas morgen ook nog. Leuk om te lezen om langs allerlei mooie plaatsen en velden te rijden.
    Succes morgen! Tot gauw! Xx
  2. Diny van Lent:
    27 mei 2014
    Super dit gaat goed met jullie, ga zo door.Succes.
  3. Irma:
    Gaat lekker! !
  4. Ton van Lent:
    27 mei 2014
    Goed zo, geniet maar van de omgeving en wat nog komen gaat.
    Noteren jullie wel alle mooie plaatsjes, wij gaan dan niet op de fiets. Alle goeds en hopen dat het droog blijft overdag.
    Groetjes.
  5. Bets:
    Hallo Luitjes
    Fijn dat het droog is gebleven.
    Leuk he al die plaatjes zo zie je nog eens wat.
    Ik doe het jullie niet naar .
    Slaap lekker vannacht en morgen maar weer verder
    groetjes bets
  6. Gerda:
    28 mei 2014
    Zo daar ben ik weer. Ik heb een paar vraagjes aan jullie. Zou het een goed plan zijn om het aantal gereden kilometers per dag bij jullie verslag te schrijven? Eventueel de plaats waar jullie iedere dag naar toe rijden. Wat het weer betreft: je krijgt wat je toekomt. Wij zitten hier in de z......kende regen. De hele dag door. Het wil maar niet droog worden. Je kunt blijkbaar beter op de fiets zitten (alhoewel???). Weten jullie precies (ongeveer precies) het aantal kilometers die jullie moeten rijden?
    De groetjes van mama. Dinsdag kunnen we boven kijken bij de afdeling waar ze naar toe gaat. Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat jullie vandaag goed gefietst hebben. Hebben er al foto's in jullie blog gestaan? Ik heb ze niet gezien maar dat zegt natuurlijk niet alles.

Groetjes en tot schrijfs. X Gerda.
  7. Annie en Huub:
    28 mei 2014
    Hallo martin Jolande.
    Een paar druppels regen gelukkig maar regen in de nacht geen probleem hopen wij ,vooral droog starten is heerlijk.
    Fijn dat alles nog steeds naar wens verloop. het weer is hier drie keer niks vandaag helemaal pet, gelukkig gaat het morgen beter worden , daarna een paar dagen droog weer goed voor de kampeer lief hebbers, en voor ons lekker vier vrije dagen. alles goed hier groetjes uit Wageningen Huub ,Annie.