Dag 2 en 3 van Martin en Jolan weer op de fiets

20 mei 2018 - Namen, België

oZo gisteren geslapen in Diest.Erg mooie fietspaden van af Eindhoven naar Diest.Mooie fietspaden door de natuur en verbazing wekkend weinig fietsers.Onderweg nog even gebeden bij Maria.Aangekomen in Diest even een pilsje op terras en toen naar ons slaapadres.Vanaf daar naar de begeinhof gewandeld,toevallig een tentoonstelling in de kerk daar .Erg lekker en te veel gegeten.Lekker geslapen goed onfbijt en om kwart over negen weer op de fiets,Diest uit komen liep niet helemaal vlekkeloos,maar toch gelukt.Vandaag eigenlijk vrij gestaag geklommen niet steil,maar wel gestaag.Onderweg moesten we even omrijden adviseerde ons route boekje en ook onze gastheer in Diest,even in Zoutleeuw kijken.....Okee wij erheen,maar wij hebben pech zoals de foto’s laten zien,kerk wordt gerenoveerd en er staat door het hele dorp kermis.DAT hebben wij weer.De temperatuur stijgt en de weg ook.Dit zorgt ervoor dat we iets vaker afstappen en even iets nuttigen,ik zelfs al zoute drop.De laatste 8 km is heerlijk genieten,alle hoogte weer heerlijk dalen.Uiteindelijk arriveren we in Namen.Even zoeken naar de “Jeugd Herberg”.Aangemeld al daar,zelf bed opmaken(en weer afhalen)en met de bus weer terug naar het centrum.Foto toestel vergeten,jammer,maar wij vinden het nu ook geen bijzondere stad.Morgen weer verder.Net een onweersbui gehad

Groetjes Martin en Jolan

1. Ton van Lent:
    20 mei 2018
    Martin wel het bed netjes houden hoor. Morgen moet alles toch weer netjes achter gelaten worden, dat is maar goed ook. Ria en ik wensen jullie voor morgen mooi weer en een voorspoedige dag. Groetjes en tot het volgende bericht.
  2. Gerda:
    20 mei 2018
    Hallo daar, ik heb een vraag, een uurtje geleden heb ik een reactie geplaatst maar die komt niet in deze rij. Waar blijft hij Dan? Gerda
  3. Gerda:
    20 mei 2018
    Wat ik schreef was dat ik net een programma heb zitten kijken over reizen en de voetafdruk die reizen nalaten. Jullie " voetafdruk" is bijna nihil en de foto's geven blijk van hele mooie plekken. Mijn kop eraf als al die verre vliegers die mooie plekken allemaal al gezien hebben. Slaap wel en voor morgen een mooie fietsdag. Als jullie in de buurt van Menen komen, daar staat Wally. Xx Gerda
  4. C.smit:
    21 mei 2018
    We volgen jullie veel plezier ook van Frits woef
  5. Annie en Huub:
    21 mei 2018
    Even bij Maria, na een lange warme fietstocht, en dan een heerlijk biertje, die zal smaken.
    Mooie foto's .
    Op naar morgenveel succes.
    En hopelijk zonder onweer. Groetjes van ons
  6. Ineke:
    21 mei 2018
    Waren zelf even afwezig maar met veel plezier jullie reisverhalen gelezen en de foto's gezien . Mooi . Vanavond Ans en Frank op visite gehad en die volgen jullie as vrijdag het eerste stuk naadloos . 😃. Die gaan opweg naar Milaan . Morgen weer een hele fijne dag toegewenst . Kus vanuit Groesbeek .