Dag 16

3 juni 2018 - Wageningen, Nederland

gDaar ben ik weer na een paar dagen afwezigheid.Genoten in Lyon zie foto’s.Woensdag ontvingen we een mail van de treinreiswinkel in nederland dat onze treinreis van 8 juni ivm stakend treinpersoneel van Frankrijk helaas  gewijzigd moest worden.Nadat Martin meer malen met hen contact had gehad ,moesten we na beraad besluiten dat de beste optie was om dan maar naar Nederland terug te gaan,om niet in problemen te komen.Dus na 1300 km gefietst te hebben stopt deze vakantie dius in Lyon.We hebben er weer van genoten om heerlijk door de natuur te fietsen mooie route,misschien nog een volgende vakantie het volgende stuk?Dus Zwin zijn gister met de trein naar huis gekomen.Hierbij stopt dus het blog van deze reis.Allemaal bedankt voor jullie aandacht en reactie’s

Wie weer tot een volgende reis.

Groet Martin en Jolande

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bettien:
    4 juni 2018
    Welkom thuis na een mooie fietstocht!! Op naar een mooie volgend reisplan! Heel leuk om jullie zo te mogen volgen.
    Groetjes, Bettien
  2. Bets:
    4 juni 2018
    Welkom thuis naar een mooie fiets tocht. we zien jullie gauw groetjes bets
  3. Paul Altink:
    4 juni 2018
    Jammer dat je de reis zo moet afbreken maar wie weet de vomgende keer
  4. C.smit:
    Fijn dat jullie gezond thuis zijn groetjes Jans en Kees
  5. C.smit:
    Welmom weer in Wageningen groetjes Ja s en Kees
  6. Elsa:
    4 juni 2018
    Ik heb mooie plaatjes voorbij zien komen en leuke anecdotes gelezen. Jammer dat de reis niet helemaal afgemaakt kon worden, maar denk dat Lyon ook een mooi eindpunt is!
  7. Gelareh:
    4 juni 2018
    Welkom thuis na een mooie fietsvakantie.🌷🌷🌷
  8. Gerda Derksen:
    4 juni 2018
    Het is zoals het is, jullie hebben genoeg kilometers gereden, veel mooie dingen gezien, gemerkt dat de boekjes vaak anders aangeven dan de werkelijkheid is en de juiste beslissing genomen voor een eerdere thuiskomst. Volgend jaar nieuwe kans! Fijne vakantie verder nog en tot snel! XX Gerda.